Suboxone 8mg ilacı Nereden Satın Alınır ?

Suboxone ilacı nasıl alınır


Selamlar bu yazımda Suboxone 2mg ve Suboxone 8mg  nasıl alacağınız anlatacağım!


Suboxone ilacı, Kırmızı reçete ile satılan bir ilaçtır. Uzman Doktor haricinde kimse yazamaz. Bu ilacı benim bildiğim kadar sadece Amatem'de ki doktorlar tarafından yazılmaktadır.

Suboxone 8mg ilacı Nereden Satın Alınır ?


 İlk önce İstanbul Bakırköy de ki yada herhangi bir ilde ki Amatem'e gidip, sıra numaranızı aldıktan sonra, gerekli kayıtları yaptırıp size bir dosya açacaklar ve Tedaviniz dosya açıldıkdan sonra resmi olarak başlayacaktır.
 Sıranızı bekledikten sonra Doktorunuz ile görüşüp, gerekli tüm her şeyi çekinmeden anlatınız. Doktor ilklerde Suboxone yazmaya bilir.
Sizden emin olmak için vücudunuzdaki madde oranını azaltmanızı isteyebilir. Yada vereceği Uyku ilaçları yada diğer psikiyatri ilaçları ile Maddeden kurtulmanızı isteyecektir! Evet, ne kadar zor da olsa bunu isteyecek.
 Tabi ki çoğu doktorun umurunda değil siz bu ilaçlarla ne çekeceksiniz, nasıl bırakacaksınız düşünmezler. O yüzden asıl iş sizde bitecek, Dilinizi devreye sokup gerekirse zorla ilacı yazması için ikna edeceksiniz.
Ama tabi ki ilk gidişinde alan birini görmedim ben. Doktorun dediklerine uyduktan sonra doktor size 100% yazacaktır!. Benden maddeyi azaltmamı istedi ben de azaltamadığım için 4 haftada anca yazdı ilacı!
Arkadaşlarım maddeyi Sokaktan Suboxone satın alarak temiz verip direk aldılar. Siz de yapabilirsiniz bunu ama pek önermem, sıkıntıları çoktur.
Bunu demek istemezdim ama Devlet size başka çare bırakmıyor.
Sonuçta içtiğin şey ne kadar kötü olduğunu ne kadar acı çektiğini bir tek sen  ve bunu kullananlar kullanmış olanlar biliyor!
Doktor size temiz verdikten sonra ilacı yazabilirim derse, yapabileceğiniz tek başka bir yerden subokson temin edip temiz idrar verdikten sonra ilacı almak. 
Belki bunları yazıyorum diye başıma bir şeyler gelebilir ama ben gerçekleri söylüyorum. Bu sistemin değişmesi gerek. Bu maddeye bağımlı olan birinden ne olduğu belli olmayan ilaçlarla bırakmasını istemek çok komik bir durum.
Ben şahsen buna karşıyım. Eroinin ilacı SUBOXONE ve METHADONE dur. Başka tedavileri yok mu var tabii ki. Örnek verecek olursak Palet taktırmak, sonra Kanser bantları. Bu konulara giremeyeceğim. Size tavsiyem doktorla görüştükten sonra bana buradan ulaşıp yada mail atarak aklınıza takılan tüm soruları sormanız ben hızlıca hepsini cevaplayacağım.

Elimden geldiğince size yardım etmeye çalışacağım.






17 yorum

Arkadaşlar hepinize tavsiyem Suboxone ilacını uzun süre kullanmamanız üzeredir. ilacın etken maddesi ham eroinden oluşmaktadır. bu yüzden 10günü aştıgınız taktirde ilaçta bagımlılık yapar ve krizi inanın torbacılardan aldıgınız içine 40 çeşit pisliğin katıldıgı eroin sandıgınız boktan maddeden cok daha beterdir. size tavsiyem 10 günlük süreyi astıktan sonra ilaç vücudunuzdaki pisligi atmış olcaktır. devamında Lyrica diye kanser tedavisinde kemik agrılarını kesmek için kullanılan bi agrı kesicidir. hem psikolojik olarak destekler inanılmaz mutluluk verir hemde bir gram kemik agrısı kas agrısı cekmezsiniz. Ben kurtuldum sizede tavsiye ederim. Allah kurtarsın.

Kardeş eyvallah çok güzel yazmışşsın çok taktir ettim ama maalesef linkler nofollow :)

Herdefasinda bu zikkima baslamak cok kotu ilacda yazmuyolar biz nerden bulacaz

Bana bir cozum arkadaslar

İstanbul yada türkiyede ki herhangi bir Amatem'e giderek yazdırabilirsiniz.

ben 28 sene politox idim yani nekadar uyusturucu varsa kullandim :( ve birakmak icin her yolu denedim , ilk zamanlar sayisizca eroini soguk birakmayi denedim bedenime ve pikolojime cevreme cok zararverdim , ve 1980 lerde kodeinle birakmayi denedim birakamadim ve bedenime cok zarar Verdi , ve sonra metadon aldim ve ona bagimli oldum kirizler uzdadi 3 ayakadar , sonra polamedon aldim 2 kat daha Güclü metadondan , ve sonra zubotex ve zubokson kullandim, ve sonra metadix hapi kullandim , ve ensonunda meptadon kullandim ,ve bu yedeklerin arasinda sakinlestirici bensodiassipane hap cesitleri kullandim , ve ayni köpek gibi Beyaz önlüklü tacirlerin yani uyusturucu doktorlarin müsterisi oldum , ve sonra bu yedek uyusturuculardan siyrilip arindim ,ve terapi yaptim 6 ay ve ozamandan bu yana 7 senedenberi temizim , benim sizlere tavsiyem sadece birkmakla bu is olmuyor , mesela bozuk hertarafi hurda arabaya benziyor bu bagimlilik sadece bir yere park Edip bagimliligin gitmesini beklemekle araba tagmir olmuyor arabayi yani kendi sorunlarini görüp ben neden böyle uyusturucuya egilimli piskolojik labil birisi oldugumu neden istek ve zevk kölesi oldugumu neden aglayip durdugumu ve neden böyle komplex li dukulu oldugumu ve ömür boyu kronik bagimli kalacagimi bilerek yolaciktim kendime hobiler edindim kisisel degerimi arttirdim ,realist birisi olark irasyonel düsüncelerin isteklerin kölesi olmadim ve subyektif düsüncelerime hislerime göz ulak oldum , ve tabiki o istek düsünceler arasira geliyor ama benim icin o sadece düsüncede kaliyor ve geldigi gibi gidiyor , hani derlerya nekadar Zaman icinde uyusturucu kullandiysan bir okadar Zaman icmiyeceksin ki beyin hücrelerindeki baglar yine geri cözülsün benim icin yol uzun ama hergün benim icin güzel ve daha da güzellesiyor cünkü artik gercek Hayati uyusturmadan saf olarak aliyorum kullaniyorum , sanci yoldaslarima tavsiyem o eski kisiliginize kulakvermeyin sakin göz yummayin kafanizda arlik kapi birakmayin kullandiginiz eski sokak degerlerden anti sosyal laflardan kelimelerden uzakdurun eski niteliksiz cevrenizden uzakdurun yeni cevre edinin ve her saglikli kararin arkasinda adamgibi durun ve zimparalamadan uyuglayin HAYAT GÜZEL VE YASAMAYA DEGER saglicakla kalin

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Herhangi bir madde kullanmıyorum ve bu yazından sonra aklımdan bile geçmeyecek. Gerçekten çok zor birşey olmalı bu bağımlılık. Beni duygulandırdın kardeşim. Hayatının devamındada sana mutluluklsr diliyorum...

Arkadaşlar ;

Suboxone TR de ki ismi yurt dışında :subutex diye geçer. Bu ilaç kötü degil hatta yeri geldiginde bir kurtarıcı bile olmuştur. .Ama bu ilacı hastaya düşmeden kullanmanız sakıncalı olup , kullandıgınız takdirde hastalıgınız erkenden başlar ve kötüleşir.. yurt dışında yıllardır uygulanan yerine koyma tedavisi olarak bilinen Methadone isimli ilaç ise çok daha kolay ve rahat dalgayı bırakmanızı saglar fakat bu ilaç TR de yasak arkadaşlar , sebebi de bu ilacın da bagımlılık yaptıgıdır..
Arkadaşlarım , yurt dışında 1-2 tedavi yöntemleri mevcut onlardan bahsetmek istiyorum..Ben çok araştırdım..Sizler de bilin ki belki işinize yarar..

1) Dr. Waissmann Method : Bu dr İsrailli olup ,dünya çapında bagımlılık tedavisinde kendisinin buldugu bir yöntemle çok meşhur olmuş ve aynı zamanda yöntemi su anda her ülkede kabul edilmemiş olsa da bu konuda çok iddialıdır..Sizi uyurken yani narkoz altında , kanınızda ki opiyatı temizleyerek ,agrısız ,acısız , 1 gün gibi çok kısa sürede tedavi etmesiyle meşhur olmuştur.. Ama yinede bagımlılık derecenize göre hastanede kalma süreniz degişiyor.. Fakat tedavi garanti ve beyin fonksiyonlarınızda ki döngüyü de bir nebze kırarak , beyninizde ki eroin ile baglantılı kısımları da min. ediyor..Araştırabilirsiniz Waissmann yazarsanız çıkacaktır.. Sadece İsviçrede ve İsrailde klinikleri mevcuttur.. Yaklaşık 15000 Euro gibi bir fiyat istiyorlar..Kıbrısta ,Romanyada Macaristanda ve birçok ülkede çalışmalar yapmış , tedavisine çok güveniyor..

2) Sırbistanda ki 2 ad. Klinikler :
a) Dr. Vorobiyev : İnternett ararken bu ismi yazarsnız çıkacaktır.. Bu klinik sizi 1 hafta süre ile Sırbistanda Belgrad da 1500 Euro gibi bir fiyat ile 7 gün de agrı acı ,yoksunluk olmadan tedavi ediyor..Bu klinik de yine narkoz altında temizlik yapıyorlar..Çok ilgili insanlar , oraya not bırakırsanız siz telefon ile arıyorlar..İngilizceniz varsa çok rahat anlaşabilir ,herşeyi sorabilirsiniz..Gitmek istediiginiz takdirde (Sırbistana vize yok) pasaport ile uçak bileti almanız yeterlidir..Sizi havaalanında karşılayıp , klinige götürüyorlar.. 7 günde çakı gibi olmanız garantidir..

2.b) '' refindyourway '' bu kelime tümlecinin anlamı yolunu tekrar bul 'dur.. Yine Sırbistanda bu işe gönül vermiş kişilerin yardımlarıyla işletildigini düşündügüm bir klinik burası .. Burası bira kalabalık oluyor..Önceden bu insalarla irtibata geçerek mail veya telefon ile randevu almanız gereklidir.. Burada ki fiyat ta 1300 Euro gibi olması lazım..Ben az daha gidecektim ama iş yüzünden gidemedim..yine 6 gün de sizi tertemiz yapma garantisi veriyorlar..Suboxone felan yok arkadaşlar , narkoz altında yapılacak olan kan temizliği gibi birşey.. Size epey sorular soruyorlar derecenizi anlamak için tabi bu da tedavi için önemli..Lütfen boş yere bu insanları mesgul etmeyin ..Eger gerçekten tedavi olmak istiyorsanız AMATEM degil de paranızı buralara verın ve tek seferde agrı sızı acı terlemeler,et çekilmeleri , vs vs olmadan insan gibi kurtulun....

Ben de az da Belgrada gidecektim ama son anda Methadone ile tanıştım, TR'de yasak arkadaşlar malesef ,bir arkadaşım yardımıyla getirttik .. Ama tam bir mucize , metahdon içip işe gittim günlerce , sonrasında azaltarak bu illetten kurtuldum.

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Arkadaslar ben bes alti aydir kullaniyorum bu eroini 5 gundur icmiyorum bitane suboxsone aldim bi cocuktan ilk iki gun iyiydi ama etkisi gecince yine ayni oluyor krize giriyorum 4 tane cocugum var ne olur yardim edin ne yapmaliyim

Arkadaslar amatem istde sadece bakirkoydemi var

kırizlerine yenil çocuklarınla zaman geçir ne krizi nede eroini aklına getirme hepsi piskolojik men bu yol lardayız herşeyden önce çewrenizi temizleyiniz

Hayır Türkiye'nin bir çok ilinde mevcut.

madde alındıktan ne kadar sonra subox almalıyız.çünkü sabah uyanıp esneme başlayınca aldım ve beni çok kötü etti.12 saat kadar geçmişti halbuki

Nolur banada bir care bulun oglum eroin kullaniyor birskmak istiyor nerden nasil baslamamiz lazim yalvaririm yardim edin

Yorum yaptıktan sonra, gelen cevapların bildirimlerini almak istiyorsanız, "Beni Bilgilendir" işaretinin tıklanması gerekiyor.
İfadelerİfadeleri gizle