Suboxone Tedavisi

Suboxone tedavisi


Suboxone Tedavisi Hakkında kısa bir bilgi:


Suboxone, buprenorfin ve nalokson
içeren, eroin ve diğer opiyatlara bağımlılık tedavisinde kullanılan bir ilaçtır. 2010 yılından beri ülkemizde kullanılmaktadır. Suboxone içerdiği buprenorfin nedeniyle bağımlılık yaptığı için kırmızı reçete ile satılmaktadır. Suboxone ile tedaviye başlarken mevcut yönetmelik gereği Sağlık Bakanlığının onay verdiği AMATEM’ler ve üniversite hastanelerinde üç hekim tarafından verilecek bir rapor düzenlenmesi zorunludur.

Tedavi Nasıl İşler?

Suboxone ile tedavi arındırma ve sürdürüm dönemlerinden oluşur. Arındırma tedavisinde amaç eroin ve diğer opiyatların vücuttan çekilmesi sırasında ortaya çıkan çekilme belirtilerini en aza indirmektir. Sürdürüm tedavisinde ise kişinin eroin ve diğer opiyatları kullanmasını önlemek hedeflenmektedir


Bu yazıyı okumadan geçmeyin! : Suboxone Nasıl Alınır ? Suboxone Nedir ?.

3 yorum

ya bişey sorcaktım bu dılın altında cok acı felan oluyormus bide dıyorlar kı burundan felan koyuyoruz oylede hastalıgımızı alıyor bıde 24 saat kafa yapıyormus o dogrumudur

Dilinin altında acı olması içinde ki saf limonla alakalı birşey, aslında tadı gayet güzeldir çok kullanımda kötü olabilir, sıkılabilirsin. Burundan koyma işi falansa hikaye, bir şey olmaz denedim ben. Suboxone sadece hastalığını götürür ve psikolojik desteğini sağlar. Suboxone'nun nalaxone olmayan hali yani subutex var o kafa yapar belki.

Hocam merhabalar bir tanıdığıma bu suboxon haptan yazdıracağız. Kendisi önceleri hapları kullanmayıp el altından sattı malesef. Bir ara hastaneye yatırıldı ama orada da yapamadı. Tekrardan bu haptan alacağız ama bu sefer haplar birinin kontrolünde olması gerekiyor gidip satmaması için. Ancak bugün, hastanede günde kaç tane bu haplardan veriliyor diye sorduğumuzda sabah akşam toplamda 2 tane diye cevap verdi. Sitede diğer kullanıcıların yorumlarında ise böyle bir şey bulamadım. Acaba birini kullanıp diğerini satma ihtimali var mı yoksa bu doktorun söylediği kullanım miktarı mı?. Bu konuda cevaplarınızı bekliyorum. Sitenizi çok faydalı buldum teşekkür ediyorum.

Yorum yaptıktan sonra, gelen cevapların bildirimlerini almak istiyorsanız, "Beni Bilgilendir" işaretinin tıklanması gerekiyor.
İfadelerİfadeleri gizle